نویسنده البرز گروپ ۱۹ آبان ۱۴۰۲ 0 نظر

سرمایه گذاری با خرید ملک در گیرنه

خرید ملک در شهر گیرنه قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی

سرمایه گذاری با خرید ملک در گیرنه قبرس شمالی

سرمایه گذاری با خرید ملک در گیرنه | شهر گیرنه یکی از شهرهای بندری در قبرس شمالی است. جاذبه های گردشگری و طبیعت بکر و زیبای شهر گیرنه و شرایط زندگی مناسب باعث شده تا مورد استقبال مهاجرین برای سرمایه گذاری قرار بگیرد. امروزه بسیاری از مهاجران به ویژه هموطنان ایرانی برای اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک در گیرنه اقدام کرده اند.

کسانی که اهل کاوش در تاریخ هستند، شهر گیرنه گزینه ای مناسب می باشد. جاذبه های تاریخی مانند قلعه ی بوفاونتو، قلعه ی سنت هیلاریون و قلعه ی گیرنه از آثار باستانی معروف این شهر محسوب می شوند. اگر قصد دارید با این شهر بیش تر آشنا شوید می توانید مقاله ی جاهای دیدنی شهر گیرنه قبرس شمالی را مطالعه نمایید.

لینک کاربردی : مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی

مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | شهر گیرنه (کارینیا) در قبرس شمالی

سرمایه گذاری و خرید ملک در گیرنه

شرایط مساعد زندگی، آب و هوای خوش و سایر عوامل باعث افزایش خرید ملک در گیرنه قبرس شمالی شده است. در واقع می توان گفت که شما سرمایه گذاریِ امن و سودآوری در قبرس شمالی خواهید داشت، ضمن این که اقامت قبرس شمالی را دریافت کرده و از زندگی در منطقه ای خوش آب و هوا بهرهمند خواهید شد.

جاهای دیدنی گیرنه قبرس شمالی کدامند :

در شهر گیرنه جاذبه های زیادی وجود ندارد، اما با این وجود، مسافران فرصت کافی برای گذراندن اوقات خود را جالب و سودآور دارند. چه مکان های جالبی را می توان در خود گیرنه و اطراف آن بازدید کرد؟ این سوالی است که پیش از سفر به این شهر از خود خواهید پرسید. در ادامه برخی از مناطق دیدنی شهر گیرنه را معرفی خواهیم کرد.

  1.  بندر گیرنه
  2.  قلعه گیرنه و موزه کشتی غرق شده
  3. قلعه سنت هیلاریون
  4.  سواحل اطراف گیرنه

همراه ما باشید با مطالب خواندنی شرکت مهاجرتی البرز گروپ قبرس


مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | شهر گیرنه

بندر گیرنه قبرس شمالی

بندر قرون وسطایی گیرنه یکی از جاذبه های اصلی و عملا قلب شهر محسوب می شود. این بندر کوچک نعل اسبی پر از قایق های توریستی و قایق های تفریحی است. در طی یک پیاده روی آرام در طول روز، می توانید از مناظر بهره ببرید. گردشگران زیادی برای صرف غذا و تفریح به اینجا و رستوران های اطراف آن می آیند. نقطه برجسته بندر یک قلعه قرون وسطایی است به خوبی حفظ شده است که در قسمت شرقی آن واقع شده است.

قلعه باستانی گیرنه

قلعه گیرنه، بر فراز بندر قدیمی قرار گرفته است. این قلعه برای اولین بار توسط بیزانسی ها در قرن هفتم برای محافظت از شهر در برابر حملات اعراب ساخته شد، پس از آن بارها تغییر کرد و در قرن شانزدهم ظاهر فعلی خود را به دست آورد. این قلعه تاریخی غنی دارد و امروزه در پشت دیوارهای قدرتمند آن می توانید یک کلیسای بیزانسی، سیاه چال های مرموز، مقبره یک دریاسالار عثمانی و بسیاری اشیاء جالب دیگر را ببینید.

موزه کشتی شکسته که بقایای یک کشتی چوبی متعلق به قرن چهارم میلادی است و در دهه 1960 از ته دریا بیرون آمده است، مورد توجه گردشگران است. حدود 400 کوزه، سنگ آسیاب، ظروف و سایر آثار جالب در محل غرق شدن کشتی پیدا شد.

قلعه سنت هیلاریون

بقایای یک قلعه باشکوه در یک رشته کوه در حدود 17 کیلومتری شهر گیرنه به خوبی حفظ شده است. همراه با قلعه های بوفاونتو و کانتارو، قلعه سنت هیلاریون به عنوان برج دیده بانی، هشدار و محافظت از منطقه در برابر حملات دشمن مورد استفاده قرار گرفت. این مکان هم برای علاقه مندان به تاریخ و هم برای کسانی که از مناظر خیره کننده قدردانی می کنند، جالب است.

جاهای گردشگری شهر گیرنه در قبرس شمالی

سواحل اطراف گیرنه

سواحل متعددی در اطراف گیرنه قرار دارد. در میان محبوب ترین سواحل در مجاورت گیرنه، شایان ذکر است: کاروانسرای، واقع در 5 کیلومتری گیرنه، به دلیل شن‌های طلایی تمیز، غروب‌های زیبای خورشید معروف است و یکی از محبوب‌ترین سواحل قبرس شمالی است. یک بار، یک رستوران، طیف گسترده ای از فعالیت های آبی وجود دارد.

Escape Beach Club مکانی محبوب در بین گردشگران و مردم محلی است. در فاصله حدود 8 کیلومتری گیرنه واقع شده است. مجهز به صندلی آفتابگیر و چتر است. می توانید در طبقه بالایی روی چمن یا در طبقه پایینی روی شن های لبه آب بنشینید. به دلیل عمق کم دریا برای خانواده های دارای فرزند مناسب است.

فرودگاه گیرنه قبرس

نزدیکترین فرودگاه به گیرنه ارکان (قبرس شمالی) است که در فاصله 42 کیلومتری شهر قرار دارد. راه های مختلفی برای رسیدن از فرودگاه به شهر وجود دارد :

  1. با اتوبوس مقرون به صرفه ترین گزینه است. کرایه 95 لیر ترکیه (حدود 5.4 یورو) است.
  2.  با تاکسی (می توانید مستقیماً در فرودگاه بگیرید یا از قبل رزرو کنید) کرایه تقریبی 35-50 یورو است.
  3.  اجاره ماشین

همانطور که ملاحظه نمودید شما را با شهر زیبا و خوش آب و هوای گیرنه قبرس شمالی آشنا ساختیم. اگر قصد خرید خانه در این شهر را دارید، می توانید با کارشناسان فروش ملک شرکت سامادل در ارتباط باشید. این مجموعه واحدهایی لوکس و رویایی متعددی را در شهر گیرنه قبرس شمالی برای فروش ارائه کرده است. این پروژه ها در متراژهای مختلف و به صورت خانه ها ویلایی و آپارتمان هستند. این مجموعه امکان خرید ملک در قبرس شمالی را به صورت نقد و تمام اقساط فراهم کرده است. در صورت تمایل به خرید و کسب اطلاعات دقیق از جزئیات و همچنین دریافت مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.


مهاجرت قبرس شمالیمهاجرت قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی مهاجرت قبرس شمالی در دکتر آف
 خرید ملک قبرس شمالیخرید ملک قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی خرید ملک قبرس شمالی در دکتر آف
اقامت قبرس شمالیاقامت قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی اقامت قبرس شمالی در دکتر آف
سرمایه گذاری قبرس شمالیسرمایه گذاری قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی سرمایه گذاری قبرس شمالی در دکتر آف

پیام بگذارید