نویسنده البرز گروپ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ 0 نظر

آشنایی با دانشگاه EMU قبرس شمالی

آشنایی با دانشگاه EMU قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی

بررسی دانشگاه EMU قبرس شمالی

دانشگاه EMU معتبرترین و بزرگ‌ترین دانشگاه قبرس محسوب می‌شود و یکی از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت ایران نیز می‌باشد. در این مطلب از سایت البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی سرمایه گذاری قبرس شمالی دانشگاه EMU قبرس شمالی را مورد بررسی قرار می دهیم.

در این دانشگاه دروس به دو زبان انگلیسی و ترکی ارائه می‌شوند که ممکن است برخی از رشته‌ها فقط با زبان انگلیسی یا فقط با زبان ترکی ارائه شوند. دوره دکترا در این دانشگاه بین 2 تا 5 سال، دوره کارشناسی ارشد بین 1 تا 2 سال و دوره کارشناسی 4 سال به طول می‌انجامد . این دانشگاه بیش از 100 رشته تحصیلی متنوع در دوره کارشناسی و بیش از 80 رشته در کارشناسی ارشد و دکتری ارائه میدهد و تا 50% بورسیه به دانشجویان بین‌المللی عرضه می‌کند. در ادامه کلیه رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس (پایان نامه محور یا پروژه محور) و دکترا را بررسی خواهیم کرد:

دوره PHD یا همان دوره دکترا به زبان انگلیسی:

علوم کامپیوتر، معماری، شیمی، مهندسی عمران، مدیریت بازرگانی، ارتباطات و علوم رسانه، مهندسی کامپیوتر، اقتصاد، ریاضیات، علوم آموزشی، مهندسی برق، دبیری زبان انگلیسی، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، فیزیک، مدیریت گردشگری، روابط بین‌المللی، فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش.

دوره PHD یا همان دوره دکترا به زبان ترکی:

تغذیه و رژیم غذایی، فیزیوتراپی و توان بخشی.

دوره Master (with Thesis) یا همان دوره کارشناسی ارشد پژوهش محور به زبان انگلیسی:

علوم کامپیوتر، معماری، شیمی، مدیریت بانکداری، علوم سیاسی، روانشناسی، معماری داخلی، طراحی شهری، مدیریت کسب و کار، مهندسی عمران، مدیریت بازرگانی، ارتباطات و علوم رسانه، مهندسی کامپیوتر، اقتصاد، ریاضیات، علوم آموزشی، مهندسی برق، دبیری زبان انگلیسی، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، فیزیک، مدیریت گردشگری، روابط بین‌المللی، فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش.

دوره Master (with Thesis) یا همان دوره کارشناسی ارشد پژوهش محور به زبان ترکی:

مدیریت کسب و کار، ارتباطات و علوم رسانه، مدیریت آموزش و برنامه ریزی تحصیلی، روانشناسی کودکان، مدیریت آموزش و نظارت، پزشکی تخصص داخلی و گوارش، مطالعات جنسیتی، مشاوره بالینی، حقوق، پرستاری، تغذیه و رژیم غذایی، فیزیوتراپی و توان بخشی، زبان و ادبیات ترکی، مدیریت گردشگری.

دوره Master (without Thesis) یا همان دوره کارشناسی ارشد آموزش محور به زبان انگلیسی:

مدیریت بانکداری، معماری، مدیریت بازرگانی، سیستم‌های حقوقی، مهندسی کامپیوتر، فیلم و رسانه‌های دیجتال، مهندسی مدیریت بازرگانی، اقتصاد، مدیریت مهندسی، دبیری زبان انگلیسی ، مدیریت هتلداری، مدیریت منابع انسانی، مهندسی صنایع، مهندسی سیستم های اطلاعاتی، فناوری اطلاعات، فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش، معماری داخلی، تجارت بین‌المللی، روابط بین‌المللی، مدیریت کسب و کار، بیوتکنولوژی پزشکی، مدیریت حمل و نقل، مدیریت گردشگری، طراحی شهری، هنرهای تجسمی و ارتباط تصویری.

مقایسه تحصیل در قبرس شمالی و جنوبی | سرمایه گذاری قبرس شمالی

دوره Master (without Thesis) یا همان دوره کارشناسی ارشد آموزش محور به زبان ترکی:

مدیریت بانکداری، روانشناسی کودکان، مدیریت بازرگانی، مطالعات جنسیتی، اقتصاد، مدیریت اقتصاد، مدیریت گردشگری.

دوره Undergraduateیا همان دوره کارشناسی به زبان انگلیسی:

مدیریت بانکداری، علوم کامپیوتر، مطالعات آماری، طراحی انیمیشن و بازی‌های کامپیوتری، مدیریت بیمه، معماری، مهندسی پزشکی، مدیریت بازرگانی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها)، دندانپزشکی، اقتصاد، مهندسی برق، مهندسی مکاترونیک، دبیری زبان انگلیسی، مشاوره بالینی، مدیریت منابع انسانی، مهندسی صنایع، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی سیستم‌های اطلاعاتی، معماری داخلی، روابط بین‌المللی، تجارت بین‌المللی، مهندیسی مدیریت، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی، تجارت، علوم کامپیوتر، ریاضیات، مهندسی مکانیک، مهندسی مکاترونیک، پزشکی، زیست شناسی و ژنتیک مولکولی، خبرنگاری و رسانه های جدید، پرستاری، تغذیه و رژیم‌های غذایی، داروسازی، فیزیوتراپی و توانبخشی، علوم سیاسی، روانشناسی، مدیریت، روابط عمومی و تبلیغات، مدیریت خدمات تفریحی، مهندسی نرم افزار، مدیریت گردشگری و مهمانداری، تفسیر و ترجمه، مطالعات فیلم و تلویزیون، هنرهای تصویری و ارتباط تصویری، مدیریت بازرگانی.

دوره Undergraduateیا همان دوره کارشناسی به ترکی:

مدیریت بازرگانی، مهندسی عمران، کامپیوتر و فناوری آموزشی، دندان پزشکی، دبیری ریاضی دوره ابتدایی، آشپزی، مشاوره بالینی، مدیریت بهداشت، معماری داخلی، تجارت بین‌المللی، حقوق، موسیقی، خبرنگاری و رسانه های جدید، پرستاری، تغذیه و رژیم های غذایی، فیزیوتراپی و توان بخشی، مربیگری مهدکودک، روانشناسی، روابط عمومی و تبلیغات، تربیت بدنی، مربیگری معلولین ذهنی، زبان و ادبیات ترکی، دبیری زبان و ادبیات ترکی، مطالعات فیلم و تلویزیون.

صفحه اینستاگرام البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی سرمایه گذاری قبرس شمالی

تبادل دانشجو دانشگاه EMU با دانشگاه‌های جهان

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تحصیل در قبرس شمالی و دانشگاه مدیترانه شرقی، امکان شرکت در برنامه‌های اکسچنج دانشگاه است. به عبارت دیگر دانشجویان می‌توانند یک ترم یا یک سال تحصیلی خود را در دانشگاهی همکار در کشورهای اروپایی و آمریکایی سپری کنند. برخی از مشهورترین دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی آمریکایی که دانشگاه مدیترانه شرقی با آن‌ها برنامه همکاری و تبادل دانشجو را امضا کرده است عبارتند از:

  • Central Connecticut State University
  • California Long Beach State University
  • San Diego State University
  • Louisiana State University

به همین ترتیب دانشگاه‌های متعددی در کشورهای کانادا، آلمان، کره، ایتالیا و دانمارک وجود دارند. که شما می‌توانید از طریق تحصیل در دانشگاه EMU در آن‌ها تحصیل کنید. این امکان، فرصت مناسبی را برای دانشجویانی فراهم کرده که از رزومه تحصیلی قوی برای اخذ پذیرش در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی برخوردار نیستند. و یا امکان پرداخت شهریه‌های آن‌ها را ندارند. سالانه دانشگاه‌های جدیدی به لیست دانشگاه‌های همکار EMU اضافه می‌شوند. که دانشجویان می‌توانند از طریق دفتر مطالعات بین‌الملل از لیست کامل آن‌ها با خبر شده و شرایط تبادل دانشجو را جویا شوند. شرکت در برنامه‌های تبادل دانشجو تجربه آموزشی بی‌نظیری را برای دانشجویان فراهم آورده و در صورتی که قصد اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کشور مقصد را در مقاطع بالاتر داشته باشند، می‌تواند نقطه مثبتی در رزومه آن‌ها به شمار آید.

سرمایه گذاری قبرس شمالی – سرمایه گذاری قبرس شمالی در کلینیک 24 – آگهی سرمایه گذاری قبرس شمالی در دکتر آف


مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

مخارج و هزینه تحصیل در قبرس شمالی

شرایط تحصیل رشته های پزشکی در قبرس

مقایسه تحصیل در قبرس شمالی و جنوبی

پیام بگذارید