نویسنده البرز گروپ ۸ مرداد ۱۴۰۲ 0 نظر

طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس با ایده‌های کاربردی

طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس با ایده‌های کاربردی | مهاجرت قبرس شمالی

بررسی طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس با ایده‌های کاربردی

در مطلب امروز سایت البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی مهاجرت قبرس شمالی طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس با ایده‌های کاربردی را مورد بررسی قرار می دهیم.

انتخاب هارمونی رنگ ها:

دکوراسیون داخلی یک پنت هاوس می‌تواند تم رنگی تیره یا تم رنگی روشن داشته باشد. رنگ‌های نقره ای، سفید، خاکستری، آبی روشن؛ گروه رنگ‌های خنثی و روشن‌ کننده را شامل می شوند. قهوه‌ای تیره، آبی تیره و سیاه؛ گروه رنگ های تیره را شامل می شوند.

برای یک سبک کلاسیک یا مینیمال اکثر وسایل را به رنگ روشن انتخاب می کنند و داخل آن را با اکسسوری های تیره کامل می کنند. مثلا برای طراحی یک اتاق پذیرایی به رنگ طوسی و سرمه ای، یالان های پرده به رنگ سرمه ای و تور های اصلی به رنگ سفید یا طوسی در می آیند همینطور مبل ها به رنگ طوسی و کوسن های آن به رنگ سرمه ای طراحی می شود.

گروه رنگی که بیشترین متقاضی را در سبک مدرن داشته است، ترکیبی از رنگ‌های خنثی با رنگ مشکی می‌باشد. برخی از پنت هاوس‌ ها با این سبک دکوراسیون داخلی تزئین شده‌اند. مثلا رنگ نقره‌ای، سفید و خاکستری را با رنگ مشکی طراحی می کنند.

انتخاب متریال های مناسب:

برای دکوراسیون داخلی می‌توان از انواع اشیای سنگی، سرامیکی، چوب، کامپوزیت مصالح مدرن استفاده کرد. مثلا اگر به دنبال دکوراسیون های چوبی هستید، می توانید پارکت ها، کابینت ها کمدها، کتابخانه و… را از مصالح چوبی بهره بگیرید. اما هر مصالح را با توجه به آب و هوایی که پنت هاوس در آن قرار دارد، انتخاب کنید.

مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس

طراحی نورپردازی با رنگ های مناسب:

برای آنکه دکوراسیون داخلی پنت هاوس در اتاق‌ها، سالن اصلی آشپزخانه، اتاق پذیرایی و حتی تراس و بالکن زیباتر به نظر برسد، حتی اگر لوازم ارزان‌تر خریده باشید. با به کارگیری نورپردازی دقیق و قوی، داخل ساختمان، زیبا و لوکس به نظر خواهد رسید. از نورپردازی می توان برای روشن کردن فضای داخلی پنت هاوس و یا تاکید بیشتر بر روی یک عنصر یا شی خاص از طراحی داخلی محیط استفاده کرد. به عنوان مثال استفاده از چراغ های ریلی که به سقف متصل می شوند به دلیل قابلیت تغییر زاویه ی خود، کمک می کنند تا با تنظیم نور بر روی المان های مختلفی از فضای داخلی یک پنت هاوس، تاثیر آن ها را در چشم بیننده افزایش بدهید. از نورپردازی همچنین می توان برای افزایش تاثیر رنگ ها در یک محیط استفاده کرد. طراحان می توانند با تنظیم دقیق نور، تاکید بیشتری را بر روی رنگ های شاد موجود بر روی اجزایی مانند دیوار، مبلمان و یا المان های تزئینی یک محیط قرار دهند.

صفحه اینستاگرام البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی مهاجرت قبرس شمالی

طراحی چیدمان وسایل:

یکی از نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس، نحوه چیدمان مبلمان سالن اصلی و کفپوش‌هاست. مثلا زمانیکه یک قالیچه ارزشمند و گرانبها را در سالن پذیرایی یا در هر یک از اتاق‌های پنت هاوس پهن می‌کنید، وضعیت قرارگیری مبلمان باید به گونه‌ای باشد که فضای قالیچه تقریباً استفاده شود. مبلمان را می‌توانید در اطراف قالیچه یا در دو طرف، در ضلع‌های مقابل بچینید. از آنجایی که مبلمان برای پنت هاوس از مدل‌های مبلمان لاکچری و مبلمان ساده هستند و به راحتی می‌توانید مبل‌های دو نفره و سه نفره را در کانون توجه قرار دهید، اما مبلمان تک را در جهت‌های متفاوت در گوشه‌های قالیچه بگذارید.

همچنین اگر در سالن یا اتاق نشیمن پنت هاوس، شومینه وجود دارد، از یک سری مبلمان راحتی با طرح کلاسیک در نزدیکی شومینه استفاده کنید. طرح مبل ها را با نمای شومینه هماهنگ سازید. برای قسمت ناهارخوری در پنت هاوس سعی کنید ارتفاع میز ناهارخوری با ارتفاع مبلمان اصلی سالم همسان باشند. رنگ های مکمل یا تزئینات متفاوت مبلمان ناهارخوری به زیبایی نمای دکوراسیون داخلی پنت هاوس ها کمک می کند. از قرار دادن مبلمان راحتی با ارتفاع کوتاه در نزدیکی پنجره ها خودداری کنید. پنجره های پنت هاوس ها معمولاً رو به تراس باز می شوند لذا اگر مبلمان را در آن قسمت قرار دهید، مانع رفت و آمد آسان مهمانان و ساکنین خواهد شد.

مهاجرت قبرس شمالیمهاجرت قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی مهاجرت قبرس شمالی در دکتر آف


مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

نکات اقتصادی در محوطه سازی باغ

شرایط ویزای تمکن مالی برای مهاجرت

آشنایی با انواع خانه ویلایی

پیام بگذارید