نویسنده البرز گروپ ۲ مرداد ۱۴۰۲ 0 نظر

معرفی جاذبه های توریستی قبرس شمالی

معرفی جاذبه های توریستی قبرس شمالی | مهاجرت قبرس شمالی

آشنایی با جاذبه های توریستی قبرس شمالی

طبیعت، آثار تاریخی و البته سواحل دل فریب و همچنین زیر ساخت های عالی گردشگری قبرس شمالی را به مقصدی هیجان انگیز تبدیل کرده است. در مطلب امروز سایت البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی مهاجرت قبرس شمالی  جاذبه های توریستی قبرس شمالی را مورد بررسی قرار می دهیم. سرزمینی جذاب در دریای مدیترانه که فقط جزیره ای آرام با سواحل زیبا نیست، بلکه با تاریخی غنی و طولانی گنجینه ای از آثار تاریخی و البته طبیعتی چشم نواز را در خود جای داده است.

بندر گیرنه

گیرنه یکی از شهرهای سواحل شمالی قبرس است که به بندر و قلعه ی تاریخی اش معروف است. این شهر یک بندر قدیمی دارد که حتما باید از آن دیدن کنید. بندری که در احاطه ی کافه ها و رستوران هاست و بهترین جا برای امتحان طعم غذاهای محلی قبرس به شمار می آید.

قلعه گیرنه

قلعه گیرنه درست در کنار بندر گیرنه قرار دارد و برای ساختش از معماری های ترکیبی و پیچیده ای استفاده شده که واقعا ارزش بازدید دارد. در پشت دیواره های این قلعه جاذبه هایی مثل کلیسای سنت جورج، آپارتمان های پادشاهی و کلیسایی کوچک را پیدا می کنید. در موزه ی کشتی های شکسته چشمتان به کشتی ای می افتد که حدود ۳۰۰ سال قبل از میلاد غرق شده و قدیمی ترین کشتی کشف شده در بستر دریاست.

سواحل لاک پشت ها در قبرس شمالی

در فصل تابستان این ساحل ماسه ای و طولانی محل رفت و آمد لاک پشت های سبز رنگ می شود که برای تخم گذاری خودشان را به اینجا می رسانند. مردم قبرس برای تفریح و استراحت به این ساحل می روند، پس اگر دوست دارید به ساحلی بروید که بیشتر از توریستان مردم محلی را تماشا کنید این ساحل انتخاب مناسبی است و در اواخر اردیبهشت ماه هر سال میتوانید شاهد لحظه ی زیبای تولد و ورود لاک پشت ها از طریق ساحل به دریا باشید.

کلیسای بلاپایس

این کلیسا که در قرن ۱۳ ساخته شده بدون شک یکی از آرام ترین جاذبه های قبرس شمالی است. کلیسا در روستای کوچک بلاپایس در ۵ کیلومتری شهر گیرنه قرار دارد و بیشتر آثار به جای مانده از آن مربوط به زمان پادشاه هوگ سوم است. این بنای جذاب و زیبا در طی قرن ها بزرگ و بزرگ تر شد و امروز معماری جذاب گوتیک را به نمایش گذاشته است.

مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | کوه های ترودوس

قلعه سنت هیلاریون

این قلعه در شهر گیرنه و در ارتفاع ۶۷۰ متری ساخته شده و از آن جایی که در ابتدا سنت هیلاریون بر روی قله زندگی می کرد به این اسم معروف شد. این قلعه سه طبقه دارد و طبقه ی بالایی اش پر از پله های باریک و پیچ در پیچ است که به برج پرینس جان و خانه های سلطنتی منتهی می شوند. در این قلعه تماشاگر چشم اندزهای جذابی از گیرنه و روستاهای اطراف هستید.

قلعه بوفاونتو

این قلعه در فاصله ۱۶ کیلومتری شهر گیرنه قرار دارد و با ارتفاع ۹۵۴ متر بلندترین قلعه است پس مطمئنا چشم اندازهای جذابی دارد. با اینکه بیشتر قسمت های این قلعه در اثر گذشت زمان از بین رفته اما معماری بسیارجذابی دارد. از طرفی اگر عاشق مسیرهای کوهنوردی هستید خبر خوبی برایتان داریم چون برای رسیدن به قلعه ۴۵ دقیقه کوهنوردی در پیش رو دارید.

شبه جزیره کارپازدر قبرس شمالی

شبه جزیره کارپاز سرزمینی آرام با کیلومترها ساحل شنی طلایی است که در شمال شرقی قبرس شمالی قرار دارد. یکی از مهم ترین جاذبه های این شبه جزیره کلیسای آندریس است که تاریخی و معماری جذابی دارد. اینجا به حیات وحش و پارک ملی قبرس شمالی که زیستگاه الاغ های وحشی است، معروف می باشد و خیلی ها آن را یکی از جذاب ترین جاذبه های قبرس شمالی می دانند.

قلعه کانتارا

قلعه کانتارا در دوره بیزانس و در سال ۹۶۵ ساخته شده تا بعد از حمله عرب ها از شبه جزیره کارپاز محافظت کند. این قلعه در ارتفاع ۶۱۰ متری قرار دارد و دسترسی به آن خیلی راحت است. کافیست در روز آفتابی به این قلعه بروید تا با تماشای چشم اندازهای جذاب شبه جزیره کارپاز، خلیج سالامیس، فاماگوستا و دیگر بخش های قبرس شمالی غافلگیر شوید.

صفحه اینستاگرام البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی مهاجرت قبرس شمالی

شهر باستانی سالامیس

سالامیس که در ساحل شرقی قرار دارد یکی از مهم ترین و جذاب ترین سایت های باستان شناسی و جاذبه های قبرس شمالی است. این شهر باستانی در قرن ۱۲ قبل از میلاد تاسیس شده و سال ها رشد و پیشرفت داشته تا اینکه به دست حمله عرب ها، زلزله و جزر و مدهای قرن هفتم از بین رفت. این شهر بزرگ مملوء از آثار و بناهای رومی ست که تماشای آن ها برای تاریخ دوستان پر از جذابیت است.

ساحل گلپسیدس

ساحل ماسه ای و تمیز با رستوران ها و کافه ها اینجا را به یکی از محبوب ترین سواحل قبرس شمالی تبدیل کرده است. عاشقان تفریحات ساحلی در سفر به قبرس شمالی بدون اینکه وقت تلف کنند خودشان را به این ساحل می رسانند.

قلعه تاریخی شهر فاماگوستا

دیوارهایی که در ابتدا بلند و نازک ساخته شدند تا از شهر در برابر حمله دشمنان محافظت کنند، اما بعدها ونیزی ها بخش هایی به این دیوارها اضافه کردند تا به راحتی بتوانند برای حفاظت از شهر در برابر عثمانی ها آتش پرتاب کنند. برج و باروهای مارتیننگو (Martinengo) یکی از بهترین نمونه های معماری نظامی قرن ۱۶ در قبرس شمالی است.

مهاجرت قبرس شمالیمهاجرت قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی مهاجرت قبرس شمالی در دکتر آف


مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

گوهر پنهان قبرس شمالی ، لفکه را کشف کنید !

شرایط مهاجرت کاری به قبرس شمالی

پیام بگذارید