نویسنده البرز گروپ ۱ شهریور ۱۴۰۲ 0 نظر

نکاتی برای پس از اپلای قبرس شمالی

نکاتی برای پس از اپلای قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی

بررسی نکاتی برای پس از اپلای قبرس شمالی

بعد از پذیرش در دانشگاه و سفر به قبرس اکثر دانشجویان ترجیح می‌دهند در پردیس دانشگاه خود بمانند. این موضوع به‌ویژه در طول دو سال اول تحصیل در قبرس شمالی صدق می‌کند. در این مطلب از سایت البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی سرمایه گذاری قبرس شمالی نکاتی برای پس از اپلای قبرس شمالی را مورد بررسی قرار می دهیم.

مزایای اقامت در محوطه دانشگاه فراتر از ایمنی و دسترسی آسان به سالن‌های سخنرانی است که تنها چند دقیقه با آن فاصله دارند. تالارهای اقامتی فرصتی عالی برای ملاقات با دوستانی از بیش از شصت فرهنگ مختلف در سراسر جهان، دسترسی آسان به بسیاری از رستوران‌ها در سراسر محوطه دانشگاه که برخی از آن‌ها تا ساعات اولیه صبح باز هستند و امکانات ورزشی سرپوشیده و روباز را برای دانشجویان فراهم می‌کنند.

اطلاعات کامل خوابگاه های قبرس شمالی

با وجود تمام این مزایا برخی از دانشجویان مایل‌اند که خارج از دانشگاه اقامت کنند. برای کسانی که ترجیح می‌دهند خارج از محوطه دانشگاه بمانند، خوابگاه‌های خصوصی و آپارتمان‌های اجاره‌ای در تمام شهرهای بزرگ قبرس شمالی مانند نیکوزیا، فاماگوستا، گیرنه و مورفو در دسترس هستند. قیمت آپارتمان‌های اجاره‌ای و خوابگاه‌های خصوصی بسته به موقعیت مکانی و لوکس بودن مکان بسیار متفاوت است. بااین‌حال، به‌طورکلی اقامت در قبرس شمالی کاملاً مقرون‌به‌صرفه است.

شرایط تحصیل رشته های پزشکی در قبرس | سرمایه گذاری قبرس شمالی

هزینه‌های اپلای قبرس شمالی

هزینه‌های تحصیل در قبرس شمالی به دانشگاه و شهر محل تحصیل بستگی دارد، اما هزینه آن در مقایسه با سایر کشورهای جهان به‌طورکلی مقرون‌به‌صرفه‌تر است. سطح شهریه بستگی به نوع برنامه تحصیلی و مدت‌زمان آن دارد. بنابراین، مهم است که برای اطلاعات دقیق در مورد هزینه‌های تحصیل، مستقیماً از موسسه آموزش عالی موردنظر خود استعلام بگیرید.

شهریه توسط دانشگاه‌ها تعیین می‌شود. هزینه سالانه تحصیل در یک دانشگاه در قبرس شمالی برای دوره‌های کارشناسی از حدود ۳۰۰۰ یورو تا ۱۳۰۰۰ یورو متغیر است. اگر می‌خواهید در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنید، هزینه آن از ۵۰۰۰ یورو تا ۱۰۰۰۰ یورو متغیر است. اگر می‌خواهید در رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی تحصیل کنید، باید انتظار شهریه‌های بالاتری داشته باشید. شهریه این رشته‌ها از ۱۰۰۰۰ یورو تا ۲۲۰۰۰ یورو است.

صفحه اینستاگرام البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی سرمایه گذاری قبرس شمالی

بورسیه دانشگاه‌های قبرس شمالی

معمولاً دانشگاه‌ها در سراسر دنیا به دانشجویان ممتاز خود بورسیه تحصیلی اعطا می‌کنند. دانشگاه‌های قبرس شمالی بسته به عملکرد تحصیلی دانشجویان به آن­ها بورسیه‌های تحصیلی ارائه می‌دهند. به دانشجویانی که نسبت به سایر دانشجویان برتری تحصیلی دارند معمولاً ۵۰ درصد بورسیه تحصیلی اعطا می‌شود. این بورسیه به‌صورت تخفیف در شهریه دانشگاه است. اگر دانشجو در نمراتش ثبات داشته باشد امکان تمدید بورسیه تحصیلی در هر ترم وجود خواهد داشت.

امکان کار بعد از اپلای قبرس شمالی

دانشجویان می‌توانند در حین تحصیل مشاغل پاره‌وقتی مانند کار در کافه‌ها، رستوران‌ها، مغازه‌ها یا حتی در دانشگاه‌های خود داشته باشند. افراد پس از فارغ‌التحصیلی درصورتی‌که دانش زبان ترکی و انگلیسی خوبی داشته باشند می‌توانند شغل تمام‌وقت در هتل‌ها، بانک‌ها و حتی شرکت‌های بین‌المللی در قبرس شمالی پیدا کرده و مشغول به کار شوند.

سرمایه گذاری قبرس شمالی – سرمایه گذاری قبرس شمالی در کلینیک 24 – آگهی سرمایه گذاری قبرس شمالی در دکتر آف


مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

دانشگاه بین‌ المللی قبرس شمالی (CIU)

رشته‌های محبوب و پردرآمد برای تحصیل در قبرس

آشنایی با سیستم آموزشی قبرس شمالی

پیام بگذارید