نویسنده البرز گروپ ۳ مرداد ۱۴۰۲ 0 نظر

نکات اقتصادی در محوطه سازی باغ

نکات اقتصادی در محوطه سازی باغ | مهاجرت قبرس شمالی

بررسی نکات اقتصادی در محوطه سازی باغ

برای محوطه سازی باغ و ویلا راه کار‌ها و سبک‌های زیادی وجود دارد که می‌توان هریک را به کار گرفت و با توجه به خواسته‌ها و ایده آل‌های خود، حیاط ویلا را محوطه سازی کرد. اما اگر بودجه شما محدود باشد و دوست داشته باشید تا برای طراحی محوطه ویلا خود یک سری ایده‌ها را پیاده سازی کنید، می‌توانید با مدیریت بودجه خود و در پیش گرفتن ساز و کار‌های زیر، از یک طراحی محوطه بی نظیر و منحصر به فرد برای ویلای خود بهره مند شوید. در مطلب امروز سایت البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی مهاجرت قبرس شمالی نکات اقتصادی در محوطه سازی باغ را مورد بررسی قرار می دهیم.

استفاده از بذر و نهال گیاهان پایدار و ارزان در محوطه سازی

استفاده از بذر و نهال گیاهان پایدار و ارزان نه تنها موجب داشتن یک محوطه همیشه سبز با پوشش گیاهی مقاوم به ارمغان میاورد بلکه جز هزینه‌های خریداری، هزینه‌های نگهداری از قبیل آبیاری، دارو‌های تقویتی و کود و سم نیز برای آن‌ها کمتر است . به این ترتیب شانس آن را خواهید داشت تا در ضمن زیباسازی و سرسبزسازی فضای تحت اختیار خود، هزینه کمتری خرج کنید.

نورپردازی بهینه و هوشمند محوطه

در بحث نورپردازی نیز می‌توانید با انتخاب‌های هوشمندانه و بهینه میزان قابل توجهی از هزینه کاهش دهید. کافی است که به جای به کار بردن چراغ‌های ال ای دی گران قیمت، از نور‌های معمولی به تعداد کمتر و بیتر در نقاطی از محوطه ویلا که بیشتر مورد استفاده قرار ی گیرد. مانند آلاچیق‌ها، استفاده کرده و پیچ و تاب زیادی به طراحی نورپردازی خود ندهید.

به این ترتیب تنها از نورپردازی ضروری استفاده می‌کنید و برخی از مناطق که می‌خواهید نور بیشتری داشته باشند را به این شیوه، با نور همراه سازید. همچنین نیازی نیست که حتما از طراح و مجری نورپردازی استفاده کنید و استفاده از لامپ‌های مناسب فقط در قسمت‌هایی که لازم است، کفایت خواهد کرد.

مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | پروژه شهرک ویلایی ساحلی لوکس Ceasar BREEZE (24)

نادیده گرفتن تجهیزات اضافی در محوطه

برای محوطه سازی باغ با کمترین هزینه می‌توانید از برخی از تجهیزات اضافی صرف نظر کنید و آن‌ها را حذف نمایید. به طور نمونه ضرورتی ندارد که همزمان هم آبنما داشته باشید. و هم یک استخر بزرگ، در حالی که هریک به تجهیزات و سیستم‌های جداگانه نیز نیازمند است. همچنین اقلامی‌چون زمین بازی و غیره نیز می‌تواند از فضای سبز شما حذف شده و به این شکل در هزینه‌هایتان صرفه جویی به عمل آید و علاوه بر آن نیز از فضای بیشتری برخوردار باشید.

کاهش هزینه‌های حصارکشی محوطه

محوطه سازی باغها را با روش‌های مختلفی می‌توان حصارکشی مختلفی کرد که سبک‌های مختلف آن‌ها، هزینه‌های مختلفی دارند. بسته به این که کدام یک از این سبک‌های حصارکشی را انتخاب کرده باشید. هزینه متفاوتی برایتان ایجاد خواهد شد پس می‌توانید با این همه با انتخاب یک الگوی حصارکشی ساده و وسایل و تجهیزات ارزان قیمت، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌ها ایجاد کنید.

صفحه اینستاگرام البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی مهاجرت قبرس شمالی

تعریف محوطه سازی ارگانیک یا اکولوژیکی

طراحی و محوطه سازی باغ ارگانیک میتواند بسیار هیجان انگیز باشد. اما مهم است که بدون برنامه و کمک از افراد متخصص و مجرب شروع نکنید. محوطه سازی باغ به صورت ارگانیک در واقع یک سرمایه گذاری برای چندین سال آینده است. پایه و اساس محوطه سازی ارگانیک یادگیری در مورد دارایی شما، نوع خاک شما، شرایط رشد و آنچه محوطه شما برای شکوفایی نیاز دارد است.

تیم مجرب ما به شما کمک می‌کند تا به راحتی از تاکتیک‌های محوطه سازی ارگانیک برای یک محوطه سالم با کمترین تأثیرات زیست محیطی استفاده کنید. محوطه ویلا یا حیاط منزل شما، زیستگاه شهری گرده افشان‌ها و پرندگان را دعوت می‌کند. و منظره ای سرزنده از داخل ویلا را ارائه می‌دهد. برای صاحبان ویلا که نگران پایداری و حفظ محیط زیست هستند. محوطه سازی ارگانیک چیزی بیش از یک حیاط زیبا است.

چگونه می‌توان با محدود کردن مصرف آب، دور ماندن از آفت کش‌ها و علف کش‌های شیمیایی و به حداقل رساندن تاثیر بر محیط زیست، حیاط زیبایی ایجاد کرد. در محوطه سازی ارگانیک در واقع ما مناظری را طراحی می‌کنیم که با عملکرد طبیعت هماهنگ باشد. هنر و علم طراحی و توسعه منظر باید مانند یک ترکیب موسیقی باشد: سمفونی از بینایی، صدا، طعم و لمس. باید حواس را درگیرکند و روح را تغذیه کند.

مهاجرت قبرس شمالیمهاجرت قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی مهاجرت قبرس شمالی در دکتر آف


مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

گوهر پنهان قبرس شمالی ، لفکه را کشف کنید !

شرایط مهاجرت کاری به قبرس شمالی

معرفی جاذبه های توریستی قبرس شمالی

پیام بگذارید