نویسنده البرز گروپ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ 0 نظر

هزینه‌ های زندگی در قبرس شمالی

مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | . هزینه‌ های زندگی در قبرس شمالی

هزینه‌ های زندگی در قبرس شمالی

هزینه‌ های زندگی در قبرس شمالی|  کشور قبرس شمالی یکی از ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین کشورها برای تحصیل و زندگی است. مهاجرت به قبرس شمالی، بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند در یک کشور کم هزینه و درحال توسعه زندگی کنند.

جالب است بدانید شما برای ورود به قبرس شمالی، لازم نیست هزینه‌ای بابت ویزا یا خدمات سفارت بپردازید. برای ورود به این کشور فقط به ویزای محض ورود (ویزای فرودگاهی) احتیاج دارید. شرکت مهاجرتی البرز گروپ قبرس  با داشتن سال ها تجربه در امر مهاجرت و داشتن بهترین کارشناسان در امور مهاجرتی، در این محتوا قصد دارد به بررسی هزینه‌ های زندگی در قبرس شمالی بپردازد.

لینک های کاربردی : خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی |

مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | هزینه‌ های زندگی در قبرس شمالی

درباره کشور قبرس شمالی

قبرس شمالی به داشتن آب و هوای مطبوع، مردم گرم و صمیمی، هزینه‌های کم نسبت به دیگر کشورهای اروپایی و همچنین داشتن مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های برتر، در میان ایرانیان بسیار معروف است. این کشور دارای چند شهر مهم به نام‌های گیرنه (کارینیا)، نیکوزیا (پایتخت قبرس شمالی)، فاماگوستا و لفکه است. هزینه‌های زندگی در این شهرها تقریباً مانند یکدیگر است اما هزینه زندگی در شهر گیرنه مقداری از بقیه شهرها بیشتر است.

در مجموع، قبرس شمالی با داشتن طبیعت شگفت انگیز، مناطق مسکونی مدرن و هزینه بسیار مناسب زندگی، مکانی فوق‌العاده برای زندگی است.

هزینه‌ های ملک در قبرس شمالی

پیدا کردن ملک مناسب و خرید ملک در قبرس شمالی، همیشه یک چالش است. به خصوص وقتی صحبت از شهرهای بزرگ و مرکزی باشد. متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر گیرنه، ۶۳۲۱ لیر و هر متر مربع آپارتمان‌ در خارج از شهر گیرنه، ۵۰۹۶ لیر است. اگر قصد خرید ملک ندارید و می‌خواهید خانه اجاره‌ای بگیرید، میانگین اجاره ماهانه آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر گیرنه ۲۴۲۹ لیر و اجاره ماهانه یک آپارتمان سه خوابه ۳۸۳۱ لیر است.

البته اگر باز هم بخواهید کمتر هزینه کنید، می‌توانید در خارج از شهر خانه بگیرید. اجاره ماهانه یک آپارتمان یک‌خوابه در خارج از شهر ۱۸۵۳ لیر و اجاره ماهانه یک آپارتمان سه‌خوابه ۲۷۹۱ لیر است.

مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | . ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی

برای خرید ملک در فاماگوستا، باید بدانید که هزینه هر مترمربع خانه در مرکز شهر برابر با ۱۰۲۲ یورو و هزینه هر مترمربع خانه در حومه شهر، حدوداً ۸۵۳ یورو است. همچنین، قیمت هر مترمربع خانه در مرکز شهر نیکوزیا برابر با ۱۷۶۲ یورو و هر مترمربع خانه در حومه شهر ۱۳۰۰ یورو است.

هزینه‌ های قبوض در قبرس شمالی

شاید گران‌ترین هزینه‌های زندگی در قبرس شمالی، مربوط به قبوض آب و برق باشد. البته با مقایسه قبوض خانه در قبرس شمالی با سایر شهرهای اروپایی، متوجه می‌شوید که آنها نسبتاً ارزان هستند. یکی از هزینه‌های نسبتاً گران در این کشور، هزینه قبوض برق است. قبرس شمالی تقریباً در تمام طول سال گرم است و در تابستان، گرمای غیرقابل‌تحملی دارد. زندگی در قبرس شمالی بدون داشتن کولر و وسایل تهویه، بسیار دشوار است. شما برای استفاده از کولر و انواع وسایل تهویه هوا باید ماهانه بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ لیر بپردازید.

همچنین هزینه قبوض آب و برق برای یک آپارتمان ۸۵ متری در ماه برابر با ۴۰۸ لیر است. هزینه بسته‌های اینترنت با سرعت ۶ مگابایت بر ثانیه، برابر با ۱۲۳٫۸۵ لیر در ماه است. درصورت استفاده از پکیج‌های خدماتی و تعمیراتی در این کشور، باید ماهانه بین ۵۰ الی ۵۰۰ لیر (بسته به نوع تعمیرات) پرداخت نمایید.

هزینه‌ های سرگرمی در قبرس شمالی

یکی از تفریحات امروزه افراد، امتحان کردن غذاهای جدید در کافه و رستوران‌های متنوع است. مسلماً وقتی وارد کشور جدیدی می‌شوید، دوست دارید غذاهای بومی آن را امتحان کنید و مزه فرهنگ آن کشور را بچشید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید همراه با دوستان یا خانواده‌تان، چند ساعتی را در یک رستوران شیک بگذرانید. در هر حالت، غذا خوردن در بیرون از خانه جزئی جدایی ناپذیر از زندگی همه ماست.

ورزش، یکی از تفریحات سالم و نشاط‌آور است. مطمئناً اکثر افراد در برنامه روزانه خود، ساعاتی را به ورزش اختصاص می‌دهند. قبرس شمالی دارای باشگاه‌ها و تاسیسات ورزشی بسیاری است. میانگین هزینه اشتراک ۱ ماهه در این مجموعه‌های ورزشی، حدوداً ۱۷۰ لیر است. همچنین شما می‌توانید یک زمین تنیس برای خود و دوستان یا خانوادتان در آخر هفته‌ها اجاره کنید که هزینه آن به ازای هر ساعت، ۲۱۳ لیر است.

هزینه‌ های خرید در قبرس شمالی

هزینه خرید لباس در قبرس شمالی تقریباً گران است. زیرا این کشور تولیدی‌های زیادی ندارد و بیشتر پوشاک خود را از برندهای معروف واقع در کشور ترکیه وارد می‌کند. اما بازهم می‌توان گفت که هزینه‌های خرید پوشاک در این کشور نسبت به باقی مقاصد اروپایی و حتی ترکیه، کمتر است. شما می‌توانید یک شلوار جین را با قیمت ۲۹۰ لیر از یک فروشگاه زنجیره‌ای معروف بخرید. همچنین مواردی مانند یک لباس تابستانی دخترانه، ۱۹۵ لیر، کفش ورزشی باکیفیت ۵۳۲ لیر و کفش مردانه ۳۸۸ لیر قیمت دارند.

اگر فرزند خردسال دارید و شخصاً نمی‌توانید به او برسید، می‌توانید یک پرستار کودک استخدام کنید. هزینه‌های مراقبت از کودکان پیش‌دبستانی و کوچکتر، حدود ۱۸۵۲ لیر در ماه است.

مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | هزینه‌ های زندگی در قبرس شمالی .

امنیت در کشور قبرس شمالی

با اینکه هزینه‌ های زندگی در قبرس شمالی بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر مقاصد مهاجرتی است، اما مسلماً زندگی در این کشور معایبی هم دارد که شاید باعث شود شما از تصمیم خود مطمئن نباشید. برای اخذ بهترین تصمیم درباره زندگی آینده خود و خانوادتان بهتر است مزایا زندگی در قبرس شمالی را بدانید که در زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

مزایای زندگی در قبرس شمالی

  • هزینه‌های مقرون به صرفه
  • اخذ اقامت دائم با خرید ملک
  • آب و هوای مطبوع
  • مردم گرم و صمیمی
  • امنیت بالا
سؤالات متداول

آیا هزینه‌ های زندگی در قبرس شمالی زیاد است؟
قبرس شمالی، ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین کشور در حوزه مدیترانه است.

بیشترین هزینه‌ های زندگی در قبرس شمالی، مربوط به چه مواردی است؟
بیشترین هزینه‌های این کشور مربوط به اجاره یا خرید ملک و البته قبوض برق و آب است.

پس از چند سال زندگی در قبرس شمالی می‌توانم اقامت دائم آن را بگیرم؟
۶ سال.

آشنایی با البرز گروپ قبرس 

شرکت البرز گروپ قبرس شمالی در تمامی زمینه‌های دیگر مثل گرفتن پذیرش تحصیلی دانشجویی، انجام امور مبادلات ارزی و افتتاح حساب های بانکی بین المللی ، تهیه تمکن مالی ، ثبت شرکت در قبرس شمالی ، کلیه کارهای حقوقی و مالیاتی مربوط به اقامت و مهاجرت ، اجاره آپارتمان روزانه و سالیانه، اجاره و خرید خودرو نیز در قبرس شمالی فعالیت می‌نماید.

شرکت البرز گروپ قبرس شمالی در زمینه پیمانکاری و ساختمان سازی با ارائه خدمات ساخت پروژه های املاک مسکونی و تجاری از صفر تا صد،  طراحی و انجام دیزاین و دکوراسیون داخلی ، محوطه سازی و نور مخفی، طراحی و ساخت شبکه فاضلاب،  امور تاسیسات و انشعابات آب و برق و اینترنت ، مبله کردن آپارتمان فعالیت می‌نماید.

تیم مجرب البرز گروپ با ارائه مشاوره‌های لازم و ارایه خدمات مناسب، مشتریان خود را در تمامی مراحل خرید ملک در قبرس شمالی و سرمایه گذاری در این کشور، همراهی می‌کند. علاوه بر این، این شرکت به مشتریان خود اسکان رایگان در قبرس شمالی را فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند به راحتی و با آرامش بیشتری در مراحل خرید ملک در قبرس شمالی و سرمایه گذاری، پیش می‌روند.

لوگو البرز گروپ قبرس مهاجرت به قبرس خرید ملک قبرس اقامت قبرس و سرمایه گذاری قبرس

تیم البرز گروپ با تجربیات بسیار زیاد، با عشق و علاقه در خدمت هم‌میهنان گرامی می‌باشد تا مشتریان بتوانند بهترین تجربه خرید ملک و مهاجرت به قبرس شمالی را داشته باشند. با توجه به کیفیت خدمات این شرکت و تجربه‌ی بالای آن، مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر، از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

تجربیات حرفه‌ای :

  •     فعالیت به عنوان مهندس عمران ، مدیر پروژه ، مشاور سرمایه‌گذاری، مشاور املاک ، کارشناس امور دانشگاه ها در قبرس شمالی
  •     فعالیت در زمینه خرید و فروش ملک از شرکت های سازنده املاک در قبرس شمالی و کسب لیست متنوع از املاک سوئیت ، تک خواب، دو خواب، پنت هاوس، ویلا و …
  •     تجربه در گرفتن اقامت و انجام امور مهاجرتی برای مشتریان در قبرس شمالی
  •     دانش و تجربه بالایی در امور ساختمانی و ساخت و ساز در قبرس شمالی
  •     تجربه در گرفتن پذیرش تحصیلی دانشجویی برای مشتریان در قبرس شمالی
  •    تجربه در تمامی مراحل و پروسه اقامت و مهاجرت و روال های دولتی ، حقوقی و مالیاتی و اقدامات مرتبط با آن شامل تهیه تمکن مالی ، سوء پیشینه، آزمایشات، مجوزهای لازم و ..

مهارت‌های تخصصی:

  1. آشنایی کامل با بازار سرمایه در قبرس شمالی و توانایی در ارائه مشاوره به مشتریان برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی
  2.    ساخت پروژه های املاک از صفر تا صد،  طراحی و انجام دیزاین و دکوراسیون داخلی ، محوطه سازی ، طراحی و ساخت شبکه فاضلاب، مبله کردن آپارتمان
  3.     توانایی در تهیه مستندات و انجام امور مهاجرتی به قبرس شمالی
  4.     توانایی در تهیه مستندات و ارتباط با تمامی سازنده های مطرح و مطمئن و انجام امور خرید و فروش ملک در قبرس شمالی
  5.     توانایی در انجام مراحل مربوط به گرفتن اقامت و پذیرش تحصیلی در قبرس شمالی
  6.     توانایی در ارائه مشاوره به مشتریان در زمینه مبادلات ارزی و افتتاح حساب بانکی در قبرس
  7.     توانایی در ثبت شرکت و ارائه مشاوره کسب و کار
  8.     اجاره سالیانه و روزانه املاک در قبرس شمالی
  9.    اجاره و خرید خودرو در قبرس شمالی

مهاجرت قبرس شمالیمهاجرت قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی مهاجرت قبرس شمالی در دکتر آف
 خرید ملک قبرس شمالیخرید ملک قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی خرید ملک قبرس شمالی در دکتر آف
اقامت قبرس شمالیاقامت قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی اقامت قبرس شمالی در دکتر آف
سرمایه گذاری قبرس شمالیسرمایه گذاری قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی سرمایه گذاری قبرس شمالی در دکتر آف

پیام بگذارید