نویسنده البرز گروپ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ 0 نظر

ویژگی‌های برتر تحصیل در قبرس

مهاجرت قبرس شمالی | خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | ویژگی‌های برتر تحصیل در قبرس | خرید ملک قبرس شمالی

ویژگی‌های برتر تحصیل در قبرس

قبرس شمالی مزایای زیادی را برای ادامه تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی بخصوص دانشجویان ایرانی دارد. از کیفیت و رفاه بالای زندگی، آب و هوای معتدل و ایده آل، فرصت تفریح و بازدید از نقاط گردشگری قبرس و زندگی شاد، نظام آموزشی سطح بالا، نزدیک بودن به ایران، عدم نیاز به ویزا برای ایرانیان، رواج 2 زبان ترکی و انگلیسی در کشور و امکان تحصیل در هر یک از 2 زبان یاد شده و… برخی از دلایل مهم علاقمندی دانشجویان ایرانی به ادامه تحصیل در قبرس شمالی است. در این مطلب از سایت البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی خرید ملک قبرس شمالی ویژگی‌های برتر تحصیل در قبرس را مورد بررسی قرار می دهیم.

تبادل دانشجو به دانشگاه‌های کشورهای دیگر

دانشجو با تحصیل در دانشگاه‌های قبرس شمالی می‌تواند پس از گذشت مدتی از شروع تحصیل در رشته مورد نظر خود (معمولا بعد از 1 تا 2 سال تحصیل در مقطع کارشناسی) درخواست exchange یا تبادل دانشجو به دانشگاه‌های کشورهای دیگر از جمله کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، کشورهای اروپایی و… را داشته باشد و بنابراین تحصیل در قبرس شمالی با داشتن مزیتexchange راه حل بهینه ای برای ادامه تحصیل و کار در کشورهایی همچون، کانادا، آمریکا و … است.

عدم نیاز به مدرک زبان رسمی

تحصیل در قبرس شمالی الزامی به داشتن مدرک زبان رسمی و معتبر ندارد و دانشجو می‌تواند در قبرس به آموزش زبان بپردازد. در واقع اجباری نبودن مدرک زبان معتبر یکی از بزرگ‌ترین مزایای قبرس شمالی برای افرادی است که مدارک زبانی مانند IELTS Tofel یا PTE و… ندارند.

استفاده از ارزهای رایج جهانی

ارز رسمی کشور قبرس شمالی لیر ترکیه است اما اکثر ارزهای رایج جهانی در قبرس شمالی کارایی دارند و در برخی مناطق از ارز پوند، یورو و دلار آمریکا برای خرید و فروش و معاملات نیز استفاده می‌کنند.

تنوع رشته‌های تحصیلی

ارائه شدن اکثر رشته‌های تحصیلی محبوب برای دانشجویان بین‌المللی در کلیه مقاطع تحصیلی. همچنین ارائه شدن برخی رشته‌های تحصیلی خاص، متنوع و پر طرفدار جدیدتر مانند روابط بین‌المللی و یا انیمیشن و بازی سازی.

تحصیل ارزانتر

تحصیل در قبرس شمالی نسبت به بیش از 90 درصد مقاصد محبوب تحصیلی ارزانتر است. دانشگاه‌های قبرس برای دانشجویانی که به دنبال اخذ بورسیه تحصیلی می‌باشند، بهترین گزینه هستند؛ چرا که در دانشگاه‌های قبرس همچون دانشگاه EMU به صورت پیشفرض حداقل 50% بورسیه به دانشجویان بین‌المللی تعلق میگیرد.

شرایط و مراحل اپلای قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی

عدم نیاز به ویزا

برای تحصیل در قبرس (و سفر) ایرانیان نیاز به ویزا ندارند و در نتیجه دغدغه‌های صدور و ویزای دانشجویی را نخواهید داشت.

تحصیل به دو زبان ترکی استانبولی و انگلیسی

زبان مکالمه‌ی این کشور ترکی استانبولی و انگلیسی است که بنا به انتخاب دانشجو، تحصیل در هر یک از زبان‌های یاد شده امکانپذیر است.

مقرون به صرفه

تحصیل در قبرس یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که دوست دارند بدون هزینه هنگفت، مهاجرت قانونی داشته باشند و در خارج از کشور تحصیل کرده و در نهایت به اقامت برسند. قبرس کشوری پیشرفته و مرفه و در عین حال ارزان است، بنابراین قبرس یک گزینه مناسب برای افرادی که به دنبال یک زندگی مناسب با هزینه‌های پایین می‌گردند، می‌باشد.

نزدیکی به ایران

تحصیل در قبرس شمالی به دلیل نزدیکی به ایران و نداشتن ویزا از نظر بحث تردد و به ویژه در تعطیلات بسیار عالی است.

دریافت شهروندی

از آنجایی که دانشجویان ایرانی در قبرس می‌توانند کارت اقامت این کشور را دریافت کنند می‌توانند بعد از مدتی کار و تحصیل در این کشور درخواست شهروندی و پاسپورت این کشور را داشته باشند.

صفحه اینستاگرام البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی خرید ملک قبرس شمالی

تحصیل در قبرس بدون مدرک زبان

برخلاف کشورها و مقاصد تحصیلی انگلیسی زبانی چون استرالیا، کانادا، آمریکا، نیوزلند و غیره که داشتن مدرک زبان انگلیسی یکی از شروط اولیه پذیرش دانشجویان در دانشگاه‌ها هست، برای تحصیل در قبرس نیازی به داشتن مدرک آیلتس، تافل و یا هر مدرک زبان رسمی دیگری وجود ندارد. دانشجویان می‌توانند با پذیرش در یکی از دانشگاه‌های قبرس به این کشور سفر کنند. اگر دانشجو به زبان انگلیسی مسلط باشد و در آزمون زبان انگلیسی دانشجویان جدید الورود برگزار شده توسط دانشگاه موفق به اخذ نمره مناسبی باشد، می‌تواند با شروع ترم در رشته‌ی مورد نظر خود ادامه تحصیل بدهد.

در غیر این صورت فرد متقاضی می‌بایست دوره زبان انگلیسی که دانشگاه برگزار می‌کند را پشت سر بگذارد و سپس به تحصیل در رشته‌ی مورد نظر خود بپردازد. تحصیل در دوره‌های زبان انگلیسی قبرس برای والدین دانشجویان نیز امکان پذیر است. در دانشگاه قبرس حتی برای شرکت در مقطع دکترا هم نیازی به ارائه مدرک زبان معتبر همچون آیلتس و تافل نیست. این ویژگی تحصیل در قبرس باعث محبوب شدن این کشور در بین دانشجویان بین‌المللی غیر انگلیسی زبان از جمله ایرانیان شده است. همچنین تحصیل به زبان ترکی استانبولی هم در دانشگاه‌های این کشور امکانپذیر است.

 خرید ملک قبرس شمالیخرید ملک قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی خرید ملک قبرس شمالی در دکتر آف


مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

مناطق دیدنی قبرس شمالی

عوامل کلیدی در محوطه سازی ارگانیک

مزایا و معایب زندگی در آپارتمان استودیو

پیام بگذارید