نویسنده البرز گروپ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ 0 نظر

پروسه مهاجرت به قبرس شمالی و نکات کاربردی

مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | مهاجرت به خارج از طریق شرایط خاص

 بهترین راه های اخذ اقامت در قبرس شمالی

این روزها دغدغه بسیاری از خانواده­ ها که قصد مهاجرت به یک کشور دیگر را دارند انتخاب کشور مناسب می­ باشد. برای انتخاب کشوری که زندگی راحتی را در آن داشته باشند و همچنین بتوانند با شرایط راحت تری در آن اقامت خود را بگیرند مسئله مهمی به حساب می­ آید. قبرس شمالی از جمله مقاصدی است که در سالهای اخیر مورد توجه مهاجرین قرار گرفته است.

آب و هوای مدیترانه ای، امنیت، شرایط اقتصادی مطلوب و… دلایلی است که محبوبیت این کشور را دو چندان کرده است. به دلیل اینکه در قدم اول کسب اطلاعات در مورد مهاجرت به قبرس شمالی بسیار اهمیت دارد، ما تصمیم داریم در این مقاله برخی از راه های اخذ اقامت در این کشور را بررسی کنیم.

لینک کاربردی : مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی

بهترین روش های مهاجرت قانونی | اقامت قبرس شمالی

امنیت و ثبات در قبرس شمالی

کشوری که هم امنیت مناسبی داشته باشد هم برای ایرانی ­ها سخت گیری نداشته باشد. جایی که بتوانند با هر بودجه و شرایط پرداختی ملکی خریداری کنند و به راحتی ساکن آنجا شوند. کشوری که حقوق شهروندی آن به کودکان اولویت بدهد و افراد مسن را تحت حمایت کامل خود قرار دهد.

آب و هوای قبرس شمالی در فصول مختلف

همچنین کشوری که آب و هوای معتدل داشته و از طبیعت زیبایی بهره برده باشد. قبرس شمالی کشوری­ست که در دریای مدیترانه واقع شده است، همسایه ­های آن ترکیه از شمال، سوریه از شرق و لبنان از جنوب شرقی می­ باشد. همچنین از جنوب به قبرس جنوبی و مصر و یونان نزدیک می­باشد.

کشور قبرس تحت حمایت چه کشورهایی است؟

کشور قبرس شمالی در سال 1983 اعلام استقلال کرده و تحت حمایت ترکیه و انگلیس می ­باشد و به نام جمهوری ترک قبرس شمالی شناخته می­ شود. جمعیت قبرس شمالی به همراه مهاجران و دانشجویان حدود 400.000 نفر می ­باشد و این افراد تحت حمایت کامل دولت قبرس شمالی می ­باشند.

خرید خانه ارزان در قبرس شمالی

افرادی که قصد مهاجرت به این کشور مدیترانه­ ای را داشته باشند با خیالی آسوده می ­توانند از طریق خرید ملک در قبرس شمالی زندگی خود را در این کشور شروع کرده و با شرایطی که کشور و سیاست قبرس شمالی برایشان فراهم کرده می ­توانند به راحتی اقامت قبرس شمالی را دریافت کرده و از شهروندان این کشور به حساب بیایند.


همراه ما باشید با مطالب خواندنی شرکت مهاجرتی البرز گروپ قبرس


بهترین روش های مهاجرت سرمایه گذاری در قبرس شمالی

قبرس شمالی برای مهاجرت روش سرمایه گذاری از طریق خرید ملک را برای افراد متقاضی قرار داده است و با خرید ملک امکاناتی نظیر اخذ اقامت، بیمه درمانی رایگان و تحصیل رایگان برای فرزندان زیر 18 سال به خریداران تعلق می گیرد.

مهاجرت قبرس شمالی | خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | شرایط مهاجرت به قبرس شمالی از راه ازدواج

پروسه مهاجرت به قبرس شمالی

برای شروع پروسه مهاجرت به قبرس شمالی ابتدا باید مشاوری امن و صادق انتخاب کنید که شما را در تمام این مسیر همراهی کند. با وجود مشاور امکان آن را دارید تا تمام مراحل مهاجرت را به آسانی بگذرانید و هیچگونه نگرانی بابت مسیر پیش رو نداشته باشید.

خرید ملک و پرداخت اولیه

برای خرید ملک مورد نظر می­توانید ابتدا پرداخت اولیه را انجام دهید و ملک در رزرو شما باشد و پس حداکثر یک ماه مابقی مبلغ خود را پرداخت کنید. و یا می ­توانید با سفری چند روزه به قبرس و بازدید املاک از نزدیک ملک مورد نظر را دیده و آن را خریداری کنید.

ثبت سند ملک

پس از آنکه مبلغ مورد نیاز را پرداخت کردید سند ملک به نام شما ثبت می ­شود و با پرداخت مالیات می­ توانید پروسه مهاجرت را شروع کنید. تمام مدارک مورد نیاز را در سامانه مخصوص ثبت می­ کنید و برای شما زمانی برای مراجعه به پلیس مهاجرت تعیین می ­شود.

مهاجرت قبرس شمالیمهاجرت قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی مهاجرت قبرس شمالی در دکتر آف
 خرید ملک قبرس شمالیخرید ملک قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی خرید ملک قبرس شمالی در دکتر آف
اقامت قبرس شمالیاقامت قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی اقامت قبرس شمالی در دکتر آف
سرمایه گذاری قبرس شمالیسرمایه گذاری قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی سرمایه گذاری قبرس شمالی در دکتر آف

 

پیام بگذارید