نویسنده البرز گروپ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ 0 نظر

تفریحات و غذاهای رایج در قبرس شمالی

تفریحات و غذاهای رایج در قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی

بررسی تفریحات و غذاهای رایج در قبرس شمالی

در مطلب امروز سایت البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی اقامت قبرس شمالی تفریحات و غذاهای رایج در قبرس شمالی را مورد بررسی قرار می دهیم.

غذاهای قبرس شمالی

هالومی

یکی از غذاهای بسیار خوش‌طعم در کشور قبرس شمالی محسوب می‌شود. این غذا یک نوع پنیر سفید است که طعم کمی شور دارد. از هالومی به‌عنوان پیش‌غذا استفاده می‌شود.

کوپس

یکی از غذاهای بسیار خوش‌طعم در کشور قبرس شمالی است، این غذا از گندم، آرد و آب و روغن تهیه شده است و برای چسبندگی بهتر این غذا از تخم‌مرغ استفاده می‌شود و پر از ادویه‌های خوش‌طعم است. طعم و مزه این غذا بسیار عالی است.

اکمک کادایف

یک دسر بسیار خوش‌طعم در کشور قبرس شمالی است که با آردهای مخصوص تهیه می‌شود. این شیرینی با قهوه سرو می‌شود.

کلفتیکو

یکی از بهترین غذاهای کشور قبرس شمالی است و ریشه یونانی دارد. برای درست کردن این غذا از گوشت بره استفاده می‌شود و در کنار آن نیز سیب‌زمینی سرخ کرده قرار می‌گیرد.

شفتلیا

یک نوع سوسیس قبرسی است که برای علاقه‌مندان به فست فود است.

استیفادو

یک خورشت سنتی در کشور قبرس شمالی است که با پونه و سیر و پیاز طعم دهی می‌شود. در این غذا از گوشت نیز استفاده می‌شود.

معرفی جاذبه های توریستی قبرس شمالی | مهاجرت قبرس شمالی

تفریح در قبرس شمالی

حتی اگر قصد زندگی در این کشور را نداشته باشید، اما باید حتما سفر به قبرس شمالی را تجربه کنید. گیرنه (کارینیا) یکی از بخش‌های بسیار دیدنی قبرس شمالی محسوب می‌شود. این شهر دارای قلعه‌های بسیار دیدنی است. درصورتی‌که کشور قبرس شمالی را برای بازدید انتخاب کردید سری به رستوران‌های این بخش بزنید. حتماً شگفت‌زده می‌شوید.

قلعه گیرنه

نیز از دیگر بخش‌های دیدنی در کشور قبرس شمالی است که در کنار بندر گیرنه قرار دارد. معماری خاص و ترکیب بی‌نظیری در معماری این قلعه دیده می‌شود. ساحل لاک‌پشت یک ساحل بسیار خاص در کشور قبرس شمالی است که مخصوص رفت‌وآمد لاک‌پشت‌ها است. با ورود به این بخش با سیل عظیمی از لاک‌پشت‌ها روبرو می‌شوید که قطعاً یک تجربه منحصربه‌فرد برایتان خواهد بود.

صفحه اینستاگرام البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی اقامت قبرس شمالی

کلیسای بلاپایس

یک کلیسای بسیار زیبا در قرن ۱۳ است که یکی از آرام‌ترین بخش‌های دیدنی در کشور قبرس شمالی محسوب می‌شود. در این بخش می‌توانید از آثار به‌جامانده در دوران پادشاه هیو سوم دیدن نمایید. قلعه سنت هیلاریون از دیگر بخش‌های تاریخی و بسیار جذاب این کشور است. این منطقه برای کسانی که به ورزش علاقه دارند گزینه مناسبی است. افراد می‌توانند از پله‌های باریک و پیچ‌درپیچ پایین آیند.

ورزش در قبرس شمالی

مردم کشور قبرس شمالی علاقه خاصی به غواصی دارند، این کشور درواقع یک جزیره است و غواصی بخش مهمی از ورزش‌های آن محسوب می‌شود. مردم ایم کشور درزمینهٔ قایقرانی نیز بسیار تبحر دارند. قایقرانی از دسته ورزش‌های محبوب در بین بانوان است و آن‌ها توانسته‌اند در مسابقات مختلف به رتبه خوبی دست یابند. سوارکاری از دیگر ورزش‌های بسیار مشهور در کشور قبرس شمالی است. قبرس شمالی در سال ۲۰۲۰ توانست مقام اول دنیا را در مسابقات اسب‌سواری به دست آورد.

 خرید ملک قبرس شمالیخرید ملک قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی خرید ملک قبرس شمالی در دکتر آف

مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس با ایده‌های کاربردی

مقایسه قبرس شمالی با ترکیه

انواع مختلف ویزای قبرس شمالی

پیام بگذارید