نویسنده البرز گروپ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ 0 نظر

عوامل کلیدی در محوطه سازی ارگانیک

عوامل کلیدی در محوطه سازی ارگانیک | خرید ملک قبرس شمالی

بررسی عوامل کلیدی در محوطه سازی ارگانیک

در مطلب امروز سایت البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی خرید ملک قبرس شمالی عوامل کلیدی در محوطه سازی ارگانیک را مورد بررسی قرار می دهیم.

گیاهان مناسب انتخاب کنید

شناخت خاک و اکوسیستم خودیکی از اولین کارهایی که باید قبل از انجام یک پروژه محوطه سازی ارگانیک انجام داد ،آزمایش خاک آزمایش میتواند به شما کمک کند تا اسیدیته و سلامت خاک و همچنین مواد مغذی موجود در آن را درک کنید. محوطه ویلای شما در واقع یک ریز اقلیم است که با بررسی زوایای تابش خورشید در محوطه مورد نظر ،میزان سایه و نوع زمینی که دارید به شما کمک میکند تا گیاهانی را انتخاب کنید که در شرایط خاص شما بهتر رشد کنند.هنگامی‌که به پایداری و محوطه سازی ارگانیک فکر می‌کنید، مهم است که گیاهی را انتخاب کنید که بتواند در منطقه شما رشد کند و همچنین با مقدار آفتاب و سایه ای که حیاط خاص شما فراهم می‌کند، به خوبی عمل کند.

گیاهانی که در شرایط محوطه ویلا شما رشد می‌کنند بدون آفت کش‌ها و علف کش‌ها سالم تر می‌شوند. استفاده از یک گیاه عجیب و غریب اشکالی ندارد، فقط مطمئن شوید که در شرایطی مشابه آنچه منطقه و حیاط شما فراهم می‌کند تکامل یافته است. هرچند بهتر است منابع محلی را برای تامین لوازم باغبانی انتخاب کنید با این عمل شما علاوه بر حمایت از اقتصاد محلی باعث شده اید تا محصولاتی را تهیه کنید که در اکوسیستم شما رشد بهتری کنند.تحقیقات نشان داده است که گیاهان بومی‌و محلی حشرات خوب بیشتری را نسبت به گیاهان وارداتی و غیر بومی‌جذب میکنند.

گرده افشان‌ها و حشرات خوب را تشویق کنید

گرده افشان‌ها به ادامه چرخه زندگی در محوطه باغ شما کمک میکنند. بنابراین گیاهانی را انتخاب کنید که گرده افشان‌هایی مانند زنبورها، پرندگان، و سایر حشرات آنها را دوست داشته دارند. همانطور که در بالا نیز ذکر شد، استفاده از گیاهان بومی‌به جذب حشرات مفید و افزایش تنوع زیستی کمک میکند; این ایده باغبانی و محوطه سازی ارگانیک را سرگرم کننده و آسان میکند پیاده سازی تکنیک‌های ارگانیک در روال محوطه سازی ارگانیک کمک می‌کند تا شما باغی سازگار با محیط زیست ایجاد کنید.

نکات اقتصادی در محوطه سازی باغ | مهاجرت قبرس شمالی

مالچ، مالچ، مالچ

هیمن می‌گوید: «خاک برهنه یک گناه بزرگ در باغبانی است. بدون پوشش مالچ محافظ، خاک خیلی سریعتر خشک می‌شود، به این معنی که باید زمان، پول و منابعی را صرف آبیاری گیاهان خود کنید تا آنها را زنده نگه دارید. مالچ رطوبت را در خاک نگه می‌دارد و کرم‌های خاکی را که خاک را سست و سالم نگه می‌دارند تغذیه می‌کند.

صفحه اینستاگرام البرز گروپ قبرس، مرکز تخصصی خرید ملک قبرس شمالی

کاهش و استفاده مجدد

بسیاری از ما ضایعات غذایی داریم اگر قبلا آن را انجام نداده اید به راحتی میتوان از آنها به عنوان کود آلی استفاده کرد مراقب باشید پسماند‌های غذایی که به مواد شیمیایی آلوده شده اند را استفاده نکنید.

ضایعات” باغ نیازی به هدر رفتن ندارند! به‌عنوان مثال ، می‌توانید تکه‌های علف را روی چمن بگذاریدآنها خشک می‌شوند. به سطح خاک می‌افتند و غذای کرم‌های خاکی می‌شوند. که بریده‌ها را به کود آلی برای محوطه ویلا شما تبدیل می‌کنند. متخصصان ما در مدرن ویلا به شما پیشنهاد می‌کند که همین کار را با برگ‌های افتاده درخت انجام دهید. فقط آن‌ها را در یک توده کم و پهن جمع کنید. آنها را با ماشین چمن زنی خرد کنید. سپس به عنوان مالچ در گلدان‌ها و باغ‌های سبزیجات پخش کنید. علاوه براین در زمانی که صرف جمع آوری برگ و چمن‌ها می‌شود صرفه‌جویی می‌کنید. کمک به دفن کمتر زباله‌ها خواهید کرد و در هزینه کود و مالچ صرفه‌جویی خواهید کرد.

تا حد امکان از مواد شیمیایی استفاده نکنید

در حالی که استفاده از مواد شیمیایی اغلب راه آسان و ساده ای است. اما میتواند به خاک و آب‌های زیر زمینی آسیب برساند. استفاده از محصولاتی مانند علف کش‌ها،آفت کش‌ها و گیاهان اصلاح شده ژنتیکی خودداری کنید. این محصولات مغایر با محوطه سازی ارگانیک بوده و برای مجیط زیست خطرناک می‌باشد. آفات را میتوان به طور طبیعی از طریق استفاده از محصولات ارگانیک یا با اجازه دادن به حشراتی که مقابل آفات هستن کنترل کرد.

 خرید ملک قبرس شمالیخرید ملک قبرس شمالی در کلینیک 24آگهی خرید ملک قبرس شمالی در دکتر آف


مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

شرایط مهاجرت کاری برای رشته‌های خاص

شرایط و مراحل اپلای قبرس شمالی

مناطق دیدنی قبرس شمالی

پیام بگذارید