نویسنده البرز گروپ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ 0 نظر

درآمد به پوند انگلستان با سرمایه گذاری در قبرس شمالی

مهاجرت قبرس شمالی | خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی | درآمد به پوند انگلستان با سرمایه گذاری در قبرس شمالی

کسب درآمد به پوند انگلستان با سرمایه گذاری در قبرس

سرمایه گذاری در قبرس شمالی با توجه به اقتصاد رو به رشدی که دارد، علاوه بر اینکه فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، فرصت مناسبی نیز برای مهاجرت به قبرس شمال و کسب اقامت در این کشور است. به طور کلی کشور قبرس شمالی از نظر کیفیت زندگی یک کشور ایده آل می‌باشد و معاملات ملک و مشاوره املاک در این کشور یک بازار پویا و پردرآمد می باشد.

لینک کاربردی : مهاجرت قبرس شمالی |خرید ملک قبرس شمالی | اقامت قبرس شمالی | سرمایه گذاری قبرس شمالی

قوانین اجاره مسکونی در قبرس شمالی | خرید ملک قبرس شمالی

امکان کسب درآمد از طریق اجاره‌ی ملک در قبرس شمالی

بازار املاک در قبرس شمالی کاملا رونق دارد و به سادگی می‌توانید از طریق اجاره‌ی خانه‌ی تحت تملک خود، درآمد کسب کنید. شهرهایی چون لفکوشا، گیرنه و فاماگوستا بازار اجاره‌ی خیلی خوبی دارند. واحد پولی رایج برای دریافت اجاره نیز لیر یا پوند است. بنابراین با داشتن ملک در قبرس شمالی، می‌توانید درآمد به پوند نیز داشته باشید.

خرید آپارتمان در قبرس شمالی مزایای زیادی دارد که مهمترین شان سودهی قابل قبول در زمان کوتاه و با قیمت معقول و مناسب، امکان اخذ وام مسکن، امکان اخذ اقامت و … است. قیمت آپارتمان در قبرس شمالی با توجه به متراژ، محل، تعداد اتاق‌ها و امکانات، متفاوت است. قیمت آپارتمان در قبرس از حوالی 30-40 هزار پوند شروع می‌شود.

اگر به فکرخرید ویلا در جای آرام و به دور از هیاهو هستید، وجود دریا و طبیعت مناسب، قبرس شمالی را برای این گزینه مناسب کرده است.


همراه ما باشید با مطالب خواندنی شرکت مهاجرتی البرز گروپ قبرس


مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

داشتن قوانین ساده برای خرید املاک و سودآوری و اقتصاد رو به رشد، این کشور را برای کسب درآمد از طریق خرید ملک، کاملا مناسب گردانیده است. از جلمه مزایای خرید املاک در قبرس شمالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

عدم وجود محدودیت‌های خرید و فروش ملک

برای خرید ملک در قبرس، محدودیتی برای طرف مقابل معامله وجود ندارد، با این حال برای خرید از طرف قبرسی، مساحت ملک نباید بیشتر از 1300 متر مربع باشد. در ضمن هر خانواده‌ی خارجی تنها می‌توانند یک ملک خریداری کنند.

قوانین اجاره ملک در قبرس شمالی | مهاجرت قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی و سرمایه گذاری به پوند انگلستان

کلیه‌ی معاملات املاک در قبرس شمالی به پوند انگلستان انجام می‌شود و با وجود اینکه پوند یکی از ارزنده‌ترین و رایج‌ترین واحدهای پولی دنیاست، دیگر نگرانی بابت کاهش ارزش پول خود نخواهید داشت.

قوانین مالیاتی

قوانین مالیاتی در قبرس برعکس از خیلی از کشورهای اروپایی، چندان سخت‌گیرانه سخت نیست و می توان به راحتی از آن درآمد داشت.

امکان دریافت وام مسکن

نکته‌ی دیگر برای کسب درآمد از طریق خرید ملک در قبرس شمالی، امکان دریافت وام مسکن است. برای این منظور به یک ضامن احتیاج خواهیم داشت؛ در ضمن تا 50 درصد ارزش ملک نیز می‌توان وام دریافت کرد. برای دریافت وام مسکن در قبرس شمالی به پاسپورت معتبر، افتتاح حساب ارزی در یکی از بانک‌های قبرس شمالی، سن بالای 18 سال و کمتر از 70 سال و گواهی تمکن مالی.

اخذ اقامت با خرید ملک

با سرمایه گذاری و خرید ملک می‌توان اقامت دائم این کشور را به دست آورد و بعد از اقامت خودتان میتوانید؛ برای پدر و مادر ، همسر و تمامی فرزندانتان هم اقامت دائم دریافت کنید. مدت زمان مورد نیاز برای کسب اقامت دائم از طریق خرید ملک در قبرس شمالی، ده سال است. در ضمن تا زمان کسب اقامت دائم نیز با وجود بالا بودن سطح خدمات تحصیلی و درمانی و کم هزینه بودن این موارد، مشکلی نخواهید داشت و افراد خانواده می‌توانند به تحصیل در قبرس شمالی بپردازند.

رونق بسیار خوب بازار مسکن

نرخ رشد سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی سالانه 20 درصد است و این بدان معناست که بازار املاک در این کشور، به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سرمایه‌گذاری، رونق بسیار خوبی دارد و به هیچ وجه نگران فروش ملک خود در این کشور نباشید.

قیمت های معقول

اگر می خواهید از طریق خرید ملک وزمین در یک کشور اروپایی سرمایه گذاری کنید، قبرس شمالی به نسبت امکاناتی که دارد، یکی از خوش قیمت ترین کشورها است.

آرامش اقتصادی و کنترل فسادهای مالی در قبرس شمالی

دولت قبرس شمالی طی سال‌های اخیر با وضع قوانین مختلف و مدیریت صحیح، توانسته شاخص کنترل فساد این کشور را تا حد قابل توجهی بالا ببرد و هم اکنون این کشور جزو بهترین کشورها از این حیث به شمار می‌رود.


اقامت در قبرس شمالی  : اقامت قبرس شمالی | شرکت البرز گروپ قبرس  – آگهی اقامت در قبرس شمالی
سرمایه گذاری قبرس شمالی : سرمایه گذاری قبرس شمالی | شرکت البرز گروپ قبرس –  آگهی سرمایه گذاری در قبرس شمالی
مهاجرت به قبرس شمالی | شرکت البرز گروپ قبرسآگهی مهاجرت به قبرس شمالی

کانال یوتیوب 

کانال آپارات

جهت دریافت اطلاعات تماس شرکت البرز گروپ قبرس کلیک نمایید.

پیام بگذارید